30/11/2014

First snow in this year,
waiting for christmas & winter evenings!












Cześć Kochani!
Znowu długo się nie odzywałam, ale niestety nie mam za bardzo jak... Spadł pierwszy śnieg, oczywiście tylko tutaj. Rzeszów nadal brudny, mokry i zimny. No ale nic, ważne, że tutaj mam mój ukochany śnieg. :) Kupiłam ostatnio kilka świec, ale jedna bardzo mi przypadła do gustu. Była najtańsza, z lidla i tak cudownie pachnie wanilią, że czasem mam dość jej mocnego zapachu! Chyba kupię sobie zapas takich świec.
Niedługo mikołajki! Lubicie kupować i dostawać prezenty? Co kupiliście/kupiłyście swoim rodzinom, przyjaciołom, chłopakom? :)
P.S. Polecicie mi jakieś dobre filmy na zimę?!
















Byłam też na zdjęciach z Olą!


Do kolejnego postu, buziaki!

36 comments:

  1. śliczne zdjęcia! kubek z reniferkiem <3
    kocham święta, kocham dawać prezenty ale nienawidzę momentu w którym muszę coś wybrać. nie mam żadnego pomysłu co bym mogła kupić

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ❤
      Też mam taki problem co roku :(

      Delete
  2. Ja uwielbiam dawać prezenty! Już mam prawie dla wszystkich, tylko jeszcze kuzynka została ^^
    śliczny kubeczek! <3 ale bym się napiła takiej czekolady *.*

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ❤
      To zapraszam do mnie!

      Delete
  3. Śliczny kubek z reniferem :) Uwielbiam świeczki o słodkich zapachach, szczególnie waniliowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ❤
      Też uwielbiam takie świeczki!

      Delete
  4. U mnie śniegu nie widać :(
    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie tylko w rodzinnej miejscowości :(

      Delete
  5. Uwielbiam dawać prezenty :)
    Zapraszam http://alittle-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja również zastanawiam się teraz nad prezentami dla najbliższych :) Świetne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie - matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Muszę sobie kupić te świeczki! Zazdroszczę śniegu! U mnie również trochę popruszyło, ale zaraz wszystko się rozpuszczało ;/ Super zdjęcia! Śliczny jest ten kubek z reniferkiem :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te świeczki z Lidla są cudowne ❤❤

      Delete
  8. Piękne zdjęcia. U mnie jeszcze śniegu nie było.
    Ja na razie kupiłam jedynie prezent przyjaciółce - taki zestaw z kremem, solą do kąpieli i ciepłymi skarpetkami, i mamie zestaw oliwkowy z balsamem, kremem, kremem pod oczy i płynem micerlanym (?)
    Hm... filmy świąteczny? Ja kocham grinch, elf, kudłaty zaprzęg.
    Ja też uwielbiam świeczki. Śliczny ten kubeczek z reniferem.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    ReplyDelete
  9. U mnie wszyscy kochają świeczki i świąteczne rzeczy :)
    Dziękuję ❤

    ReplyDelete
  10. Świeczka faktycznie pachnie genialnie! Na zdjeciu masz taki super kubek! Nie długo czuję, że również i u mnie w Wielkopolsce spadnie pierzynka śniegu.
    Obserwuję i zapraszam do siebie: )

    ReplyDelete
  11. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia i klimat <3

    ReplyDelete
  13. Zapachowe świeczki! Uwielbiam je. Dzisiaj byłam w Lidlu, ale niestety w holenderskim ani widu ani słychu o swieczkach. Bardzo ładny blog i zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ❤
      Ja chciałam dokupić ale już nie ma :(

      Delete
  14. Też uwielbiam świeczki. W ogóle wydaje mi się, że kobiety na ich punkcie są dość wrażliwe, widzę, że przynajmniej większość blogerek praktykuje zapalanie świeczek ;)
    Jednym z zimowych filmów jest "Zakochany bez pamięci", często wyskakiwał mi na różnych stronach jako polecany, chociaż mnie szczególnie nie zachwycił. Ale złym też bym go nie nazwała. Z zimą kojarzy mi się zawsze ciepła, rodzinna atmosfera, ale zwykle filmy przeznaczone na tą porę roku są beznadziejnie banalne, dlatego średnio je lubię. Szczerze mówiąc, znam mało dobrych filmów, przekazujących atmosferę ciepła rodzinnego. Za to polecę "Małą Miss", komedia ze szczyptą dramatu, o rodzinie właśnie. Chociaż akcja nie jest osadzona w zimie, bardzo polecam.

    ReplyDelete
  15. Z chęcią obejrzę obydwa!

    ReplyDelete
  16. Często wieczorami cały mój pokój zapełniają świeczki. Kocham ♥
    http://nipponmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. jaki ładny obrazek! :)
    polecam "Listy do M.", już parę lat to ma, ale świetny film! :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      A film oglądałam i bardzo lubię :)

      Delete
  18. Ja polecam film If I stay :))

    ReplyDelete
  19. kocham świeczki i kocham dawać i dostawać prezenty ;) fajna jest ta moc niespodzianek ;)
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam na nowy post- pierścionki DIY
    Mój blog-klik

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡